miercuri, 7 aprilie 2010

servicii "de calitate" in Romania (2)

Dupa cum spuneam in alte posturi, aici si aici, nu prea ne-am inteles bine cu firma de proiectare. Pe 31 martie, ne-au zis ca e gata proiectul in faza finala (DDE). M-am dus sa il iau si bineintele ca m-am certat iar cu ei...Cumva a reiesit ca noi suntem de vina, ca am vrut multe modificari si ca ne-am tot razgandit. Ca nu au mai avut pana acum clienti asa dificili. Ca arhitecta a incercat sa faca sa arate bine casa, care era numai in colturi si iesituri, desi ii aratasem initial altceva ca model. Desi noi ii spuneam (arhitectei) ca nu vrem asa cum a facut ea si ii spuneam si ce nu ne place, tot pe a ei o tinea. Modificarile pe care noi i le transmiteam punctual se transformau in modificarile noastre + ale ei (bonus). Nu prea se gandea la partea functionala/practica, ci mai mult la cum sa arate mai frumos.
Intr-un final, dupa discutii si lamuriri, a iesit o forma finala, cu care eram de acord. Dar ne mai pune ea o iesitura (30 cm x 3 m lungime) pe un perete, numai la parter. "Sa arate mai bine, sa nu fie patrata casa". Desi constructorul ne-a spus ca o sa avem probleme cu igrasie pe interior la acea iesitura, ei spun ca nu e adevarat, ca probabil nu se pricepe constructorul sau ii e lene sa faca chestia aia sau e o problema de costuri. Nu-i asa? toti suntem prosti, numai ei sunt destepti.
Si la un moment dat s-a scapat si mi-a zis: "daca stiam ca o sa se ajunga la asemenea discutii, mai bine faceam cum vroiati dumneavoastra!". Paiiiii, asta vroiam si noi :))
In sfarsit, am stat acolo vreo doua ore in care am discutat in contradictoriu. Pe noi nu ne-au convins si nu o sa ii mai recomandam nimanui.
Oare cu alti furnizori de servicii (constructor, putz, electrica, primarie, studiu geo, etc.) cum de nu am avut probleme si tocmai cu ei ne-am gasit sa fim aia dificili? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu