joi, 8 aprilie 2010

prima zi

Astazi s-au apucat oamenii de lucru. Norocul nostru ca am fost acolo cand a venit fierul de la Baduc. Desi le-am cerut in mod repetat sa nu ne aduca fier de nationalitate indoielnica, ca asa suntem noi, mai patrioti, ghici ce am gasit pe balotul de fi8? O eticheta cu Sidenor/ production plant: Stomana, Bulgaria. Mama lor de....... Du-te la Baduc, ca ei au gresit, ca numai ala de fi8 e bulgaresc. Si eu de unde sa imi dau seama, ca e tot la fel. Are acelasi model de striatii. Drept urmare, maine dis-de-dimineata ne prezentam pentru incercari la Laboratorul de Constructii Bucuresti, cu fiarele in dinti. Si daca fierul nu are proprietatile celui din certificatele de conformitate sa vezi ce iese cu scandal. Si i-am atentionat de cand am semnat contractul ca ma duc cu fierul la analiza, fie ce-o fi.

PS: Bineinteles ca s-a impotmolit tirul cu fier si a venit vola sa-l scoata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu