marți, 20 aprilie 2010

Casa - P+M inalta




In octombrie am inceput demersurile pentru a contracta imprumutul pt constructia casei. In ianuarie eram gata, cu banii in cont.
Initial am zis ca ne vom tocmi echipa numai pentru manopera, materialele urmand a cadea in sarcina noastra. Numai ca etapele premergatoare (avize pt autorizatia de constructie, putz, conectare Enel) ne-au luat f mult timp si ne-am dat seama nu vom reusi sa ne ocupam si de serviciu si de constructie in acelasi timp. Asa ca am solicitat o oferta si de la o echipa care putea sa aduca materiale. Stim ca pretul platit este probabil mai mare cu cateva mii de EURO fata de suma pe care am fi cheltuit-o daca ne-am fi luat singuri materialele, dar cred ca este cea mai buna solutie pentru noi. Speram sa ne ajunga banii sa o aducem la rosu, sa ii punem geamuri, acoperis, sa facem instalatiile, sa izolam acoperisul + tencuiala si izolatie exterior... Si in functie de cati bani mai strangem pana la toamna, sa reusim si ceva in interior ca sa ne putem muta macar partial.

Casa se construieste pe cadre de beton armat, cu zidarie de caramida Porotherm 30cm (in interior Porotherm 11.5cm), acoperis din tigla metalica (dupa buget, coane :)). Utilitati: curent, apa din putz si in viitorul apropiat - daca proprietarii vor dona catre primarie drumurile - apa curenta si gaze.



Un comentariu:

  1. „Benjamin Briel Lee a fost foarte profesionist în orice moment, ținându-mă la curent cu tot ce se întâmpla, dacă aveam întrebări, el era întotdeauna disponibil să răspundă. Aceasta a fost prima mea achiziție de locuințe, nu știam prea multe despre procesul de împrumut, el a făcut foarte ușor să înțeleagă lucrurile despre care aveam întrebări. Mi-a plăcut foarte mult să lucrez cu el. ”
    Este un agent de împrumut care lucrează cu un grup de investitori care sunt dispuși să finanțeze orice proiect sau să vă împrumute orice sumă cu o dobândă foarte scăzută. Contactați Benjamin Briel Lee E-mail: Lfdsloans@outlook.com
    Numărul aplicației Whats: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere