duminică, 5 septembrie 2010

Inceput de gard

Ne-am hotarat sa ne apucam de gard.
Fiind la inceput, am zis sa facem intai partea din spate, care nu se vede :) Aveam imprumutat un fel de tirbuson pentru dat gauri in pamant si un baros. Stalpii ii facem din capriori de lemn de 8x8, pe care i-am cumparat la bucati de 4 m. Care bineinteles ca trebuiau taiati. A mers cam greu cu fierastraul, dar am reusit sa taiem 2, asa de inceput. Problema a aparut la punerea pe pozitie.
In momentul in care am inceput sa il bat (stalpul), doar nu era fraier sa stea drept si la locul lui :) Se ducea in toate directiile pana s-a stabilizat intr-o pozitie deloc verticala. Am mai reusit sa pozitionam inca 2 stalpi, unul mai drept decat altul. Plus ca de la lovituri, au inceput sa se crape. Cum nici vremea nu era grozava, cu vant si multi nori, am suspendat lucrarile. Va trebui regandita strategia...
Si o poza cu punerea in opera:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu