joi, 9 septembrie 2010

Caramida de sticla

Dupa ce am dat comanda de caramida de sticla (caramida eficienta termic, se laudau cu coeficient termic de 1.5) pe 30 iunie, furnizorul ne-a dat ca termen de livrare aproximativ 3 saptamani, pentru ca era adusa la comanda. Dupa circa o luna de zile, am intrebat ce se mai aude cu caramida noastra...Nu prea se auzea, pentru ca se stricase si linia de productie vreo 2 saptamani, apoi producatorul a inventat niste scuze aiuristice cum ca au comenzi foarte multe pentru Germania si nu pot sa ne livreze comanda si nici nu poate sa dea un termen de livrare. Dupa multe discutii cu importatorul, am luat decizia de a schimba modelul de caramida cu altul, tot eficienta termic, dar cu grosime de 16cm, care se putea livra din stoc in 3 saptamani.
Dupa o lunga asteptare (aproape 3 luni de zile de la comanda initiala), am primit vestea ca a sosit caramida de sticla. Ne-au adus-o acasa in Bucuresti, am cam obosit carand la cutii (o cutie avea 4 caramizi inauntru si circa 18kg), daca inmultim cu 15, se aduna ceva greutate :)
Seara, pe o ploaie marunta si deasa, am facut operatiunea inversa: am carat cutiile din casa in masina. Surprinzator, au incaput toate cutiile (prin portbagaj, pe bancheta din spate). Astfel incarcati, a trebuit sa ne oprim in drum sa luam mortar pentru caramizi de sticla si distantieri. Mortarul l-am gasit la un magazin din apropiere, distantieri in schimb nu aveau. Recomandarea unui vanzator era sa luam un singur sac, ca ajunge pentru 4mp (noi avem 2.4mp de caramida). Dar caramida noastr este dubla ca grosime, asa ca am luat 2 saci. Ne-am oprit la un alt magazin la iesirea din Bucuresti de unde am luat distantieri (vreo 3 pungi x 25 buc., sa ajunga)
A doua zi, ne-au sunat baietii ca au pus caramida intr-unul din golurile de la scara, dar mai trebuie sa mai luam un sac de mortar si 2 pungi de distantieri pentru restul de caramida :)
In final a iesit foarte frumos, suntem incantati de rezultat.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu